החתונה שלכם היא ענין מרגש, אלא שמספר ימים לפני שבירת הכוס, מגיעה שבת המלכה, ועימה אירוע משמעותי נוסף – שבת החתן. באירוע זה האוכל הוא גולת הכותרת ועל כן חשוב להיערך אליו בהתאם עם מגוון רחב של מטעמים. גרים בבאר שבע או בסביבה ומתלבטים כיצד להאכיל את אורחי שבת החתן שלכם כמו שצריך? תכירו את “פפה מישל” – קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע ברמה אחרת.

 

למה דווקא קייטרינג פפה מישל?

קבוצת פפה מישל הינה שם דבר באזור הדרום ואין מי שלא מכיר את החברה שהפכה את עניין הבישול לאמנות של ומספקת שירותי קייטרינג בכל רחבי הארץ. לחברה הוותיקה מספר אולמות ברחבי באר שבע, כמו גם את מסעדת הדרומית המצליחה ואת מסעדת הר המצדה, וכמובן – חברת קייטרינג שמתמחה באירועים ושמחות. קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע ושאר אזורי הדרום נחשב מבין שירותיה הפופולאריים של החברה, וזאת בזכות האוכל העשיר, המגוון והמפנק במיוחד שהחברה מציעה.

 

דוגמא לתפריט מושלם עבור שבת חתן

כאמור, באירוע שבת החתן שלכם אסור לכם בשום אופן לאכזב את האורחים מבחינה קולינארית (במיוחד לאור העובדה שבשבת חתן מגיעים הקרובים באמת), וחשוב להעניק להם תחושה שהשקעתם בהם ולא זלזלתם ברצון הבסיסי שלהם – לזלול, ושיהיה טעים! אם תשכילו להזמין שירותי קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע מקייטרינג פפה מישל, הרי שתוכלו להבטיח שכולם יהיו מרוצים.

 

תוכלו לפנק את החבר’ה בכמה סלטים טובים ואיכותיים (ולשלב בין הסלטים הסטנדרטיים כמו ירקות, חומוס, חצילים במיונז לבין סלטים מעט ייחודיים יותר דוגמת קישואים בג’ינג’ר ונענע, סלט סיני עם נבטים, בצל ירוק ורוטב חמוץ מתוק וכדומה); במנות עיקריות מכובדות (קציצות קבב, פרגית במרינדת דבש, קדרת בקר, פילה מושט בשמן זית ועוד; בתוספות אנינות טעם (פירה, תפוחי אדמה ברוטב זעתר, אורז בעשבי תיבול, שעועית ירוקה מוקפצת וכו’), וכמובן – בקינוחים שישאירו אצל האורחים טעם מתוק בפה.

 

כעת אתם כבר יודעים – קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע מזמינים רק ממקום אחד – קייטרינג פפה מישל, כמובן. כי עם קייטרינג פפה מישל כל אחד מוצא מה לאכול, והרבה. הכמויות נדיבות, המחירים הוגנים, השירות מהוקצע והלקוח תמיד מרוצה. השפע ורוחב הלב במנות

הוא סימן ההיכר של הבעלים אבי לב.

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לשירותי קייטרינג – חייגו: 072-3945974

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X