יום החתונה הוא, ללא ספק, יום מאושר עבור חתני ישראל. אלא שמדובר ביום מעייף, גדוש לחצים, שבו לפעמים החלק המהנה נדחק מעט הצידה. כמה טוב שלפני כל חתונה יש שבת חתן, ופה אפשר לפתוח כפתור, להיות משוחררים וליהנות מהרגע הראשון. תושבי באר שבע והסביבה, השורות הבאות מיועדות במיוחד עבורכם. מחפשים שירותי קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע ולא יודעים למי לפנות? בעוד כמה דקות החיפוש שלכם עומד להסתיים…

 

כיצד מתכננים אירוע שבת חתן?

לרובנו אין ניסיון רב מדי באירועי שבת חתן, וכפועל יוצא, לא ברור לנו מה אמורים לאכול שם. ובכן, באופן טבעי מדובר באירוע יותר קליל ופחות אקסקלוסיבי מהחתונה עצמה, ולכן גם סגנון המנות אמור להיות דומה. העצות שלנו? קודם כל, לכו על מה שאתם אוהבים, ולא על מה שאומרים לכם שאתם אמורים לאהוב. שנית, תהיו מגוונים. קצת בשר, קצת עוף, קצת לצמחונים, קצת לחובבי המתוק. שאף אחד לא ייצא לא מרוצה. שלישית, חפשו חברה שמציעה שירותי קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע ותעבדו בשיתוף פעולה עימה.

 

מה אוכלים מהלך האירוע?

חברת קייטרינג איכותית תציע לכם תפריט עשיר ומגוון לאירוע שבת החתן שלכם. התפריט יכלול מגוון רחב של סלטי פתיחה, בראשם חומוס, טחינה, גזר מרוקאי, סלט ירקות, תפוח אדמה במיונז, חציל במיונז, חציל בטחינה ועוד. לאחריהם יגיעו בדרך כלל 3-4 תוספות לבחירה, כגון אורז לבן, תפוח אדמה אפוי, ירקות מוקפצים, מג’דרה, קוסקוס מרוקאי, שעועית ברוטב ועוד. התפריט יכלול כמובן גם מנות עיקריות, כמו סטייק פרגית, קבב מזרחי או רומני, שניצל ביתי, קציצות בשר, מוקפץ סיני, חזה עוף על האש וכדומה. ולמי שמאמין שלקינוחים יש קיבה נפרדת, יחכה סופלה שוקולד, שטרודל תפוחי עץ, בקלוואה אגוזים, אבטיח ומלון בקיץ ועוד. על אלו יש להוסיף לחמים, שתייה חמה, שתייה קלה ועוד.

 

פפה מישל – הקייטרינג המנצח של אזור הדרום

שירותי קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע הם ההתמחות של פפה מישל – חברת הקייטרינג המובילה באיזור הדרום, אשר חגגה לא מכבר 20 שנה וכוללת גם שלושה אולמות אירועים, מסעדת בשרים כשרה, מסעדת הר המצדה ועוד. קייטרינג טוב בדרום יש בשפע. אבל קייטרינג מצוין יש רק אחד. פפה מישל – ללקק את האצבעות!

שיהיה במזל!

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X