אם גם אתם מתגוררים באזור באר שבע ועומדים להתחתן בטווח הזמן הנראה לעין, לבטח התחלתם לתכנן בקפידה גם את אירוע שבת החתן העומד בפתח. אם בחתונה ישנם אלמנטים שונים אשר בונים הצלחה כמו המוסיקה, העיצוב והתכנית האמנותית, הרי בשבת חתן לאוכל משקל מכריע במיוחד בהצלחה. מחפשים קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע? בעוד כמה שורות גם תמצאו…

 

מה חשוב לדעת לפני בחירת קייטרינג לשבת חתן?

כאמור, באירוע כמו שבת חתן העניין החשוב ביותר הוא האוכל, שצריך להיות כמה שיותר מגוון ולפגוע בטעמם של הקרובים לכם ביותר. בדרך כלל זהו מפגש אינטימי ראשוני בין המשפחות המורחבות של החתן והכלה, ואין כמו אוכל טעים כדי לחבר בין הצדדים ולהכניס הרבה מצב רוח לעניין. חברת קייטרינג איכותית היא בדיוק הדבר שיספק לכם את זה. שירותי קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע שיוזמנו דרך חברה מובילה, יאפשרו לכם לא רק לבחור מבין מגוון רחב של מנות טעימות, אלא גם לעמוד באתגר שהאירוע מתקיים בשבת (יום בעייתי מבחינת התקשרות עם נותני שירותים רבים) ועוד בשעות הבוקר/צהריים, מה שמחייב הערכות מוקדמת.

 

מה תקבלו מבחינת האוכל?

אז מה אוכלים בשבת חתן? ובכן, קייטרינג סטנדרטי כולל 5-8 סלטים לבחירה (ירקות, חומוס, טחינה, חצילים ועוד), 2 מנות בשריות (פרגיות, קבבים, סטייקים, חזה עודף), 3-4 תוספות (אורז לבן, מג’דרה, תפוחי אדמה אפויים, צ’יפס, ירקות מוקפצים, מרקים), לצד שתייה קלה וחמה, קינוחים ולחמים. כמובן שחברת קייטרינג איכותית תאפשר לכם לבחור מבין תפריט מגוון במיוחד, כזה שכולל בין היתר גם מגוון רחב של מאכלי עדות, כדי שגם הטעם יהיה מוכר ואהוב על כל החוגגים.

 

קייטרינג פפה מישל – המקום ממנו מזמינים קייטרינג באזור הדרום

אם תשאלו כל עובר אורח תמים באזור הדרום מהיכן הכי כדאי להזמין קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע, ישיבו כולם בקול גדול – קייטרינג פפה מישל. כבר 20 שנה שחברת ההסעדה הנפלאה הזו מאכילה בפינוק והנאה רבה מאות אלפי סועדים, והטעמים רק הולכים ומשתבחים.  קבוצת פפה מישל מתגאה בשלושה אולמות אירועים, מסעדה בשרית כשרה בבאר שבע – הדרומית, ומסעדת הר המצדה, וכאמור – שירות קייטרינג לאירועים, לרבות שבת חתן, חינות, בריתות, אירועים עסקיים ועוד. אז למה אתם מחכים? רוצו להזמין!

רוצים לקבל הצעה אטרקטיבית לשירותי קייטרינג – חייגו: 072-3945974

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X