מצדה מקום לאירוע
הר מצדה – המקום בו תחגגו את האירוע הבא שלכם
7 ביוני 2018
אירוע בהר מצדה
אירוע בהר המצדה
7 ביוני 2018
הצג הכל

כל הסיבות לערוך בר מצווה במצדה

בר מצווה במצדה

היתרונות במסיבת בר-מצווה במצדה

 

הילד הגיע לגיל מצוות? רוצים לערוך לו אירוע שייחקק בזכרונו לעד? זה הזמן לתכנן אירוע, הראשון מבין טקסי מעגל החיים שיעבור ילדכם, ואחד האירועים המכוננים ביותר בחייו. כדי לתת לאירוע נופך מיוחד ומשמעותי, לבחירת המקום יש חשיבות רבה. במקום אולם אירועים שגרתי, מומלץ לערוך את הטקס והאירוע כולו במקום שיש בו חשיבות הסטורית ומשמעות רבה ליהדות כולה, עם חוויית אירוע שכולם יקחו בה חלק ושתלווה אותם לזמן רב.

בר מצווה במצדה נותן מענה מושלם ומדויק לכל הקריטריונים הללו, ועם שירותי ההסעדה של מסעדת הר מצדה, יש לכם פתרון מנצח לאירוע מושקע וחשוב.

 

בר מצווה עם משמעות

ביהדות שמור מקום של כבוד לטקס בר המצווה. לא חייבים להיות אנשי דת כדי להעריך את המסורת החשובה ואת המשמעות שיש לטקס כזה, עם ההשפעות שלו על הנער הצעיר.
טקס בר מצווה במצדה הוא מרגש, כאשר החוויה היא לעמוד על גג העולם, מול ים המלח, הנמוך ביתר בעולם ואל מול נופי מדבר משגעים ביופיים.
ניתן להוסיף לטקס אלמנטים מיוחדים כמו תקיעה בשופרות, הנחת תפילין במבנה בית הכנסת העתיק המצוי בראש ההר ועוד אלמנטים מיוחדים שיעצימו את תחושת הקדושה.

 

חיבור של גוף ונפש

לאחר הטקס הרוחני והיפה, זה הזמן לשמח את חתן בר המצווה, בסעודה חגיגית, אירוח נעים ומצב רוח טוב. התפאורה נמשכת במסעדת הר המצדה, עם חלונות הזכוכית הענקיים שבה, שמאפשרים המשך צפייה מענגת אל המדבר, הים וההר, עם חדר ה- VIP המפנק שבה ועם המרפסת המזמינה המצויה בה.

 

מסעדת הר המצדה, בתיאום מראש עם משתתפי האירוע, תכין עבורכם ארוחה מיוחדת וטעימה, כשרה כמובן, נדיבה בכמויות ועשירה בטעמים.

מסעדת הר המצדה מקבוצת ההסעדה פפה מישל, המתמחה באירוח באירועים, הסעדת שטח ואולמות אירועים, תבטיח לכם סיום מפואר לטקס נפלא, חוויה ייחודית המשלבת את הרוחני עם הגשמי וזכרון נפלא עם טעם של עוד.
במסעדה תוכלו ליהנות מארוחה משובחת ולחתום את טקס בר המצווה ברמה גבוהה ואיכותית, עם טעמים נפלאים של ארוחה כשרה ומיוחדת וליהנות משירות ללא דופי של צוות המסעדה המיומן והמקצועי.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X