סיום מסלול במצדה
סיום מסלול במצדה – חוויה מלאת ערכים
28 במאי 2018
בר מצווה במצדה
כל הסיבות לערוך בר מצווה במצדה
7 ביוני 2018
הצג הכל

הר מצדה – המקום בו תחגגו את האירוע הבא שלכם

מצדה מקום לאירוע

מסעדת הר המצדה – המקום בו תחגגו את האירוע הבא שלכם

למחפשים אחר אירוע יחיד ומיוחד, יוצא דופן התוכן שלו, במהות שלו וכזה שנשען על מסורת, הסטוריה, טבע ועוצמות, מצדה היא התשובה עבורכם. המיקום מדויק ומקסים ביופיו ואין מה לדאוג בכל הנוגע לפן הקולינרי, אותו תספק מסעדת הר המצדה השוכנת ממש למרגלות ההר. אז אם אתם חושבים להפתיע את האורחים שלכם באירוע המדובר ביותר השנה, התחילו לתכנן הגעה למצדה.

 

יש לי יום יום חג

דמיינו את התמונה הזו: צוק מבודד השוכן בלב המדבר, ממנו נשקפים ים המלח המנצנץ, מדבר פראי ובתולי, ושמיים נמוכים. ממש במקום הזה, בו שכן פעם ארמון, בו נחרטה אחת מפיסות ההסטוריה המשמעותיות ביותר לעם היהודי, ממש שם בין מדבר ושמיים, תוכלו לערוך את האירוע שלכם.

בין אם מדובר בעלייה לתורה, בר מצווה, כנס חברה או אפילו חתונה אינטימית, המקום העוצמתי כבר עושה את העבודה.
אחרי שתספגו את הנוף המופלא, תתחברו להסטוריה ולרגע המרגש, תחגגו כפי שלא חגגתם מעולם תמשיכו את המסיבה בארוחה משובחת שתתספק לכם מסעדת הר המצדה, במסעדה עצמה, יפהפייה ומלאה בנוכחות, או ארוחת שטח, שתסופק לכם על פי בחירתכם ובסטנדרטים גבוהים במיוחד.

 

לא שוכחים את החוויה

חוויית אירוע במצדה היא חוויה שמפעילה את כל החושים. לחוש הטעם דואגת מסעדת הר המצדה, מקבוצת פפה מישל, המתמחה בשירותי הסעדה כשרים, ובעלת נסיון רב בתחום אירוח קבוצות, מטיילים, כנסים, אירועי בר מצווה ועוד.
המסעדה מספקת את כל התוכן הקולינרי, ולא רק. במקום תמצאו מרפסת מרווחת המשקיפה אל ההר והמדבר, וגם חדר VIP מפואר ומרווח לכל מי שחפצה נפשו בפרטיות ואינטימיות.
על הארוחה מופקד שף המקום, שמציע לכם מבחר עשיר של טעמים מיוחדים, המשתקפים בכל המנות, החל במנות הפתיחה המשובחות וכלה בקינוחים.

 

הנסיון מדבר בעד עצמו

כשמפקידים אירוע חשוב בידיו של צוות מיומן, בעל נסיון ואהבת המקצוע, המשמעות היא אירוע מנצח. מסעדה איכותית ומרשימה, נופים יוצאים מן הכלל וכמובן, סעודה איכותית ונדיבה, ברמה גבוהה ומדויקת.
זה הזמן שלכם להחליט אם אתם רוצים עוד אירוע שגרתי ושבלוני, או משהו אחר, עוצמתי, מרגש ומיוחד במינו. אם בחרתם באפשרות השנייה, אתם יותר ממוזמנים ליצור קשר עם מסעדת הר המצדה ולדון בתאריכים, בתפריט ובשאלות נוספות.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X