שבת חתן היא האירוע שמוכיח שכשאוכלים כמו שצריך, נהנים כמו שצריך. בניגוד לחתונה שבין המנות השונות ישנה פעילות אמנותית כזו או אחרת, בשבת חתן זה רק אתם, האוכל, ואולי קצת מוסיקה ברקע. לאור זאת, החשיבות של קייטרינג מוצלח ואיכותי גבוהה במיוחד. אם אתם תושבי באר שבע והסביבה הגעתם למקום הנכון. בשורות הקרובות תבינו כיצד לבחור חברת קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע ואף תקבלו המלצה חמה וטעימה.

 

קייטרינג לשבת חתן – 5 מרכיבים לתפריט מושלם

כשמדברים על איכותי ומוצלח בעולם הקייטרינג, מתכוונים לחברה שמציעה אוכל טעים ומגוון במיוחד. ישנם 5 מרכיבים בתפריט שיספקו לכם את זה, וכל עוד תעבדו בשיתוף פעולה עם חברה איכותית, אתם יכולים להיות רגועים.

 

  • מנות פתיחה – אל תספקו רק בסלטים ובכל מקרה אל תלכו רק על הנדוש והמוכר (חומוס, טחינה וסלט ירקות), אלא תהיו יצירתיים עד כמה שניתן (בטטה קלויה, ארטישוק, פטריות, פלפלים קלויים, סלט כרוב וכדומה).
  • מנות ביניים – לא כולם מוסיפים מנות ביניים לתפריט הקייטרינג. אבל אם כבר הלכתם על זה, בחרו משהו קליל, אוורירי ומרענן, ולא משהו שיסתום את הקיבה לפני שמגיע התכל’ס. מאפה בשר, דגים שונים, שניצלונים הם אפשרויות טובות.
  • מנות עיקריות – בהזמינכם חברת קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע או בכל מקום אחר, עליכם לזכור תמיד גם את הצמחוניים והטבעוניים בקהל, כמו גם את הילדים שיגיעו. מומלץ לבחור לפחות מנת עוף אחת ובשר אדום אחת. חשוב ליצור גיוון גם מבחינת הטעם הדומיננטי (מתוק לעומת חמוץ) וגם מבחינת הנראות.
  • תוספות – גם כאן חשוב לפעול בחוכמה וגיוון. אל תבחרו גם אורז צהוב וגם אורז לבן. וגם לא תפוח אדמה ברוטב רוזמרין יחד עם תפוח אדמה בעשבי תיבול. הקדישו מקום של כבוד גם לירקות ולאלמנטים בריאים נוספים.
  • קינוחים – אל תקשיבו למי שאומר שקינוחי פרווה לא יכולים להיות טעימים. כאן מחכים לכם סופלה שוקולד, טארט פירות, פבלובה, סברינה, מלבי, פאי, קרמבל תפוחים ועוד רבים וטעימים.

 

קייטרינג פפה מישל לשירותכם!

כשמחפשים שירותי קייטרינג לשבת חתן בבאר שבע, יש רק מקום אחד שצריך לפנות אליו – קייטרינג פפה מישל, חברת הקייטרינג וההסעדה הגדולה והוותיקה באיזור הדרום. עם 20 שנות ניסיון, שלושה אולמות אירועים מצליחים (לצד מסעדה בשרית כשרה ומובילה בדרום -הדרומית ומסעדת הר המצדה), מאות אלפי לקוחות מרוצים, ואיכות שנדיר למצוא במקומותינו, אתם יכולים להיות רגועים עם הבחירה ב- קייטרינג פפה מישל

 

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X