איך תהפכו כנס לחוויה שאף אחד לא ירצה להפסיד
28 במאי 2018
אירועים למרגלות המצדה- הופכים חלום למציאות
28 במאי 2018
הצג הכל

בר מצווה בהר מצדה – חוויה של פעם בחיים

אירוע בר מצווה בלתי נשכח בהר מצדה

 

דמיינו לעצמכם את המעמד: טקס בר מצווה בפסגת אחד ההרים המשמעותיים ביותר לעם היהודי, אתר מורשת עולמי, עם נוף מהפנט של מדבר ושמיים. הבן שלכם עולה בדיוק שם למצוות, עטוף באווירת קדושה ויופי מרגש.
טקס בר מצווה בהר מצדה הוא חוויה שמי שזוכה בה לא ישכח אותה לעולם.

עולים למצדה ועולים לתורה

טקס בר מצווה הוא אירוע רב משמעות לנער ולמשפחתו. זהו מעמד שמשלב בתוכו מסורת ארוכת שנים, ולא צריך להיות איש דת כדי להתרגש מהמסר העוצמתי של טקס זה.
בחירת הר מצדה לקיום הטקס רק מוסיפה לאווירה החגיגית והמיוחדת, כאשר התפאורה היא טבעית ומורכבת מנוף עוצר נשימה והאירוח עצמו נתון לידיהם המיומנות של צוות מסעדת הר המצדה, שגם ממנה נשקף נוף שלא ניתן להשאר אליו אדישים, והארוחה בה רק מוסיפה לריגוש שבמעמד.

 

טעמים ונופים

טקס בר מצווה, או עליה לתורה במצדה, בשילוב ארוחה מפנקת ועשירה במסעדת הר מצדה הוא התשובה האולטימטיבית לכל מי שמחפש את הערך המוסף ביום חגו של בנם.
מסעדת הר המצדה מאופיינת בנוף עוצר נשימה בחזיתה, בזכות חלונות הזכוכית הרחבים, מהם נשקף ים המלח ומדבר יהודה, היוצרים תמונת טבע אין סופית.
המסעדה שייכת לקבוצת פפה מישל בעלת המוניטין הרב בתחום ההסעדה, ואשר מספקת שירותי קייטרינג לאירועי שטח, כמו גם מסעדה בבאר שבע ושלושה אולמות, זאת בנוסף למסעדה במצדה. צוות המסעדה הוא מקצועי ומנוסה, ובקיא בארגון ומתן שירותים ליברות תיירות נכנסת ומשרדי הנסיעות. עם צוות כזה, מובטח לכם אירוע איכותי, ללא כל התפשרות על הפרטים הקטנים ביותר, נעים וכמובן טעים להפליא.
במסעדה עצמה תוכלו לבחור את סגנון הישיבה באירוע, בין אם סביב שולחנות אבירים ארוכים וצרים או שולחנו מרובעים למי שמבקש ישיבה אינטימית יותר.
תפריט המסעדה כולל גריל בשרי עשיר וסלטים, עם מבחר מגוון של תוספות, פירות ושתייה קלה, או, ארוחת בראנץ’ חלבית, מיוחדת ועשירה בטעמים.
יצוין כי למסעדת המצדה של קבוצת פפה מישל יש תעודת כשרות מטעם המועצה הדתית בקעת הירדן ובהשגחת הרב שלמה לנדאו.

 

לא מחמיצים הזדמנות של פעם בחיים

אירוע בר מצווה יכול להיות אירוע נעים ומהנה והוא גם יכול להיות אירוע של פעם בחיים, חוויה עוצמתית ובלתי נשכחת, בהתאם לבחירת המיקום שלו. טקס בר מצווה בהר מצדה או עלייה לתורה במצדה הוא זה שעושה את ההבדל בין אירוע טוב לאירוע מצוין, ועם הידיעה שלפן הקולינרי דואג צוות מסעדת הר מצדה ולכם לא נותר אלא רק להתרגש יחד עם חתן בר המצווה ולנצור את הזכרון לנצח.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X