בר מצווה במצדה
כל הסיבות לערוך בר מצווה במצדה
7 ביוני 2018
אירוע במצדה
נופים וטעמים – אירועים במצדה
7 ביוני 2018
הצג הכל

אירוע בהר המצדה

אירוע בהר מצדה

אירוע בהר המצדה – ההר, המסעדה ומה שביניהם

חושבים על אירוע במצדה? בהחלט רעיון מנצח. אם יש שלכם התלבטות בכל הנוגע לפתרונות האוכל ואיך תארגנו אותם, הפתרון נמצא ממש לפניכם, במסעדת הר המצדה. המסעדה מעמידה לרשותכם ארוחות בשטח או במסעדה עצמה, ופוטרת אתכם מכל דאגה בכל הנוגע לפן הקולינרי.

 

איכות גבוהה, עמידה בכל הסטנדרטים

כדי שאירוע יהיה ממש מוצלח, הוא צריך לעמוד במספר קריטריונים חשובים: המיקום התוכן והאוכל.
בנוגע למיקום, אין ספק שמצדה היא אחד האתרים היפים בארץ, מספקים למשתתפי האירוע חיבור לטבע, לנופים היפים של מדבר יהודה ושל ים המלח, חיבור להסטוריה של העם היהודי ותחושה רוחנית באוויר.
בכל הנוגע לתוכן האירוע, חשוב לתכנן מראש את התנהלות האירוע כולו, בין אם הזמנת מרצה בעל נסיון, מעבירי סדנאות, מדריך טיולים או עורך טקס, בהתאם לאופי האירוע ומספר המשתתפים.
כשמגיעים לארוחה, גם כאן, חשוב מאד לדעת שאתם מצויים בידיים טובות, שלא יחסר לכם דבר ושיש לכם מענה לכל סוג ארוחה בה תחפצו, בשרית או חלבית, בשטח או במסעדה.

 

מציעים את הנסיון, את הטעמים ואת המוניטין

מסעדת הר המצדה ממוקמת במתחם מרכז המבקרים, ממש למרגלות ההר. עם תום הטקס, צפייה בזריחה או הכנס, תוכלו להגיע בנוחות מרבית אל המסעדה, שם, בתכנון מראש ותיאום ציפיות, ימתין לכם הצוות שהכין את המקום עבורכם, שוב, בהתאם לדרישות.
סידור השולחנות לפי בחירה, חדר VIP מפנק, מרפסת משובבת נפש וכמובן, הנופי הקסומים שנשקפים מכל עבר ומאפשרים להמשיך ולחוש את תחושת העילאיות והחיבור לטבע.
המסעדה היא כשרה, שייכת לקבוצת פפה מישל הידועה, שמתמחה בשירותי הסעדה וקייטרינג ואשר בבעלותה מסעדות ואולמות אירועים נוספים. כך שנסיון לא חסר, הבנה מדויקת של צרכי המשתתפים גם לא חסרה, והיכולת המקצועית המוכחת

 

להעמיד לרשות הנוכחים שירות שאינו פחות ממושלם

תפריט המסעדה הוא כשר, גריל בשרי עשיר וטעים, אולם ניתן גם להזמין ארוחות בוקר חלביות, שוב, בתיאום מראש ובהתאם לסוג האירוע.
אירוע במצדה- אין עוררין על הטעם הטוב

למבקשים אירוע שהוא באמת ייחודי, מרגש וחווייתי, הר מצדה מספק את התפאורה, בעוד שמסעד הר מצדה מספקת את כל הצרכים הנוספים, עם דגש על איכות, טריות וטעם.
צוות המקום בקיא היטב באירוח קבוצות ובהפקת אירועים ברמה גבוהה, ללא התפשרות על כל הפרטים, קטנים כגדולים.
את האירוע שלכם מומלץ לקיים במקום שונה ומיוחד ולדעת שיש מסעדה מצוינת שממתינה להעצים את חוויית האירוע.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X