אירוע חברה במצדה
אירועי חברה במצדה – חווית גיבוש מהפנטת
28 במאי 2018
סיום מסלול במצדה
סיום מסלול במצדה – חוויה מלאת ערכים
28 במאי 2018
הצג הכל

אירועי זריחה במצדה – כזה נוף עוד לא ראיתם

אירוע זריחה במצדה

אירוע זריחה חלומי על הר מצדה

מתכננים אירוע מיוחד במינו, מושקע ומיוחד? רוצים לראות את הזריחה מאחד המקומות היפים בעולם? זריחה במצדה היא אירוע שלא ניתן לתאר אותו במילים. וכשהנפש מתמלאת והגיע הזמן לחשוב גם על הגוף, אוכלים ארוחת בוקר מדהימה של מסעדת הר מצדה.

הזריחה היפה בעולם

מצדה היא אתר מורשת עולמי עם עבר מרתק וסיפור היסטורי בלתי נשכח. האתר הוא הסממן האחרון שמעיד על מה שהתחולל במקום בשנים עברו ומהווה נקודת ציון אטרקטיבית עבור המוני מטיילים מהארץ ומחו”ל.
אירוע זריחה במצדה הוא חוויה שלא כדאי להחמיץ אותו, עם אחת הזריחות היפות והמיוחדות שניתן להעלות על הדעת. טיולי נוער, יום גיבוש בעבודה, טיול משפחות ועוד, הם רק חלק מאירועי הזריחה במקום, ובעצם לא חסרות סיבות ליהנות מכל היופי הזה.

 

אירוע זריחה במצדה מתחיל בשעות הקטנות של הלילה, כדי להספיק ולעלות לפסגת ההר, להתמקם ופשוט להמתין לפלא הבריאה- הזריחה המדהימה הנשקפת ממהר, על רקע מדבר יהודה וים המלח.
לאחר האירוע המרגש, כשרמת האדרנלין מעט נרגעת והנפש מלאה ביופי מדהים, זה הזמן להשביע גם את הגוף בארוחת בוקר מפנקת וטעימה.

 

חוויה קולינרית במצדה

מסעדת הר מצדה עומדת לרשותכם באספקת ארוחות בוקר בלתי נשכחות, עם טעמים מתפרצים ומבחר עצום ומהנה ממטבח המקום המקצועי ובעל הנסיון באירוח מבקרים במקום. המסעדה, מקבוצת פפה מישל הידועה בשירותי הקייטרינג, ההסעדה בשטח, ועם מסעדות ואולמות בבאר שבע והסביבה, מעמידה לרשות המבקרים את הבחירה בין ארוחה במקום עצמו, הבנוי בנקודה אטרקטיבית ממנה נשקף נוף מקסים, או אכילה בשטח, כאשר תוכלו להזמין את הארוחה במאורגן ולהמשיך לאכול בנקודה בה התמקמתם לצפייה בזריחה.

 

שתי האפשרויות הן מוצלחות, וטעמי הארוחה הם שנותנים את הטון.

מסעדת הר מצדה מנוסה ומיומנת בהפקת אירועים במצדה, ביניהם אירועי זריחה, ודואגת להסעדה ברמה גבוהה, איכותית, ואספקת ארוחות מגוונות, עשירות ומאוזנות תזונתית.
הקבוצה פועלת בשיתוף פעולה עם משרדי נסיעות וחברות תיירות נכנסת והאוכל בה הוא כשר.

למתכננים אירועי זריחה במצדה מצפה חוויה בלתי נשכחת של נוף מדהים וארוחה משובחת, שחותמת את הבוקר המיוחד הזה, עם ארוחות טעימות וארגון מופתי של צוות המסעדה המקצועי. אל תחמיצו את החוויה הטעימה!

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X