בר מצווה בהר מצדה – חוויה של פעם בחיים
28 במאי 2018
אירוע חברה במצדה
אירועי חברה במצדה – חווית גיבוש מהפנטת
28 במאי 2018
הצג הכל

אירועים למרגלות המצדה- הופכים חלום למציאות

אירוע חלומי למרגלות הר המצדה

 

כל אירוע, בכל סדר גודל ובכל היקף, יהיה מוצלח אם יתקיימו בו מספר קריטריונים. אחד מאותם קריטריונים הוא מיקום האירוע. מחפשים מקום ייחודי, שונה ומקורי לאירוע שלכם? צאו מהשבלונות המוכרות וחפשו את ה-דבר, בהא הידיעה: מצדה.

אירועים למרגלות המצדה יבטיחו לכם חוויה אותנטית, שונה ועוצמתית, שתותיר חותם עמוק בקרב כל המשתתפים.

יוצאים מהקופסה

כל אירוע, קטן כגדול, כמו יום הולדת, בר מצווה, סיום מסלול, אירוע חברה ואחרים, יכול להיות ייחודי, עוצמתי ומלא באווירה ייחודית, אם רק נדע לבחור עבורו את התפאורה הנכונה. ומה יכול להיות מתאים יותר מתפאורה שהטבע וההסטוריה מספקים לנו? מצדה, אתר מורשת עולמית, אחד מהמקומות היפים בארץ, אם לא בעולם כולו, הוא המקום האידיאלי לקיים בו אירוע שיש בו מן החוויה, מן הייחוד ועם המון ערך מוסף.
הר המצדה המרשים, על שלל סיפורי הגבורה מן העבר, נופי מדבר יהודה וים המלח שמנצנץ באלפי גבישים הם מה שמצפה לכם, עורכי האירוע, אם תבחרו המקום הקסום הזה.
האירוע שכולם ידברו עליו

 

אירועים למרגלות המצדה יכולים להתקיים אחרי טיפוס למצדה וצפייה בזריחה המשגעת, או קיום טקס או מסיבה. למרגלות ההר תמצאו מרכז מבקרים נוח ביותר ומאובזר בכל מה שצריך כדי לקיים אירוע מוצלח, למשל מסעדת הר המצדה המקסימה, של קבוצת ההסעדה פפה מישל.

 

במסעדה עצמה תוכלו להמשיך וליהנות מהנוף הייחודי, באמצעות וטרינות הזכוכית שבחזית המסעדה, או באמצעות המרפסת במקום.

כמו כן תוכלו ליהנות ממטעמי המסעדה, בין אם בארוחת שטח, בהתאם לסוג האירוע ואופיו, בין אם בארוחה במסעדה עצמה.
כך או אחרת, אתם תזכו לקבל שירות מצוות מקצועי המתמחה בהסעדת שטח ואירועי קייטרינג, מכיר את התחום על בוריו ויורד עד לפרטים בקטנים באירוח בשטח או באירוח במסעדה, זאת לפני שדיברנו על התפריט המיוחד והכשר, המבחר העצום העומד לרשותכם, בארוחות בשריות על הגריל או ארוחות בוקר מהמטבח החלבי.
קבוצת קייטרינג פפה מישל היא קבוצת קייטרינג והסעדה בעלת מוניטין רב. לקבוצה מספר מסעדות ואולמות אירועים, זאת בנוסף למסעדת הר המצדה. לרשות צוות המסעדה עומדים כל האמצעים, הידע והנסיון המקצועי כדי לספק חוויית אירוח שונה, נעימה, מיוחדת ולבטח טעימה.

 

זה הזמן להזמין מקום להפקת האירוע הבא שלכם, כזה שידובר בו עוד רבות.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X