אירוע זריחה במצדה
אירועי זריחה במצדה – כזה נוף עוד לא ראיתם
28 במאי 2018
מצדה מקום לאירוע
הר מצדה – המקום בו תחגגו את האירוע הבא שלכם
7 ביוני 2018
הצג הכל

סיום מסלול במצדה – חוויה מלאת ערכים

סיום מסלול במצדה

סיום מסלול בהר מצדה

לסיום מסלול יש חשיבות רבה בקרב כל משתתפי הטקס, בין אם המפקדים, החיילים ובני המשפחה. זוהי מסורת צהלית ארוכת שנים וכשמשלבים את הטקס עם מקום שיש בו משמעות, ערכים והסטוריה לצד המעמד המרגש, מתקבלת חוויה בלתי נשכחת לכלל המשתתפים והנוכחים.

סיום מסלול במצדה הוא בדיוק מה שיחתום את התקופה המאתגרת שעוברים החיילים, המפקדים והקצינים, וחלוקת התעודות במקום מלא השראה שכזה, רק מעצים את החוויה.
סוף שהוא התחלה

מסעדת הר המצדה ממוקמת באחד המקומות היפים ביותר בארץ. מהמקום נשקפים נופים עוצרי נשימה של הר מצדה, ים המלח ומדבר יהודה, זאת בזכות וטרינות הזכוכית הגדולות המצויות בחזית המסעדה. במקום גם מרפסת נוחה ממנה ניתן להשקיף על הנוף.

משתתפי טקס סיום מסלול יוכלו ליהנות מארוחה משובחת, מגוונת וכשרה, שתוגש להם על ידי צוות מסעדת הר מצדה, מקבוצת פפה מישל, המתמחה בשירותי הסעדה וקייטרינג ואשר בבעלותה מספר מסעדות ואולמות אירועים.
למסעדה נסיון עשיר בהפקת אירועים בסדרי גודל משתנים, ועם היכולות המוכחות, הפתרונות המתקדמים לאירוח וכמובן מטבח המסעדה, אשר מבטיח שלל טעמים מרשימים, מובטח למשתתפי הטקס יום מיוחד במינו, מרגש, ובהחלט ערב לחך.

ניתן גם להחליט על סעודה בשטח. במקרה כזה, עומדים לרשות המסעדה מגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים, מערכות ציוד מתקדמות להפקת אירועי שטח והסעדה ברמה גבוהה ואיכותית, תוך ירידה לפרטים הקטנים ביותר.
מטבח המסעדה הוא מגוון ומציע תפריט גריל בשרי לצד מנות פתיחה מגוונות וסלטים טריים ועשירים. ניתן גם להזמין תפריט צמחוני, כל זאת לצד שתייה קלה מגוונת ותוספות מעניינות.

 

זכרון לכל החיים

קיום טקס סיום מסלול במקום כל כך מיוחד כמו מצדה הוא ציון דרך משמעותי ביותר עבור כל אחד שזוכה להשתתף בחוויה כזו. הזכרון ילווה את בוגרי המסלול למשך זמן רב, ואם ההפקה כוללת גם ארגון לוגיסטי מושלם של סידורי האירוח והארוחות, הרי שהחוויה הופכת ללא פחות ממושלמת.
כאן נכנסת לתמונה מסעדת הר מצדה, בעלת מוניטין רב בהפקה וארגון אירועים מסוג זה ועם יכולת מוכחת להבטיח לכולם אירוח מיוחד, חווייתי, נדיב וטעים.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X