אירוע בהר מצדה
אירוע בהר המצדה
7 ביוני 2018
הצג הכל

נופים וטעמים – אירועים במצדה

אירוע במצדה

מצדה – ה-מקום לאירועים

 

מחפשים מקום אחר לאירוע הבא שלכם יום הולדת, כנס, סדנא, אירוסין ומה לא? מחפשים גם את היופי, גם את האופי ובהחלט את הטעמים הטובים? בואו למצדה. תוכלו לערוך שם אירוע שלא מעולם הזה, ולקנח בטעמים יוצאי דופן במסעדת הר המצדה.

נעים, מרגש ואף טעים

החיים מחדשים ומתחדשים ללא הרף. כל הזמן נפתחים מקומות בילוי חדשים, מועדונים, חדרי אירוח, מסיבות נושא למיניהן ומה לא. דווקא בתוך כל הבליל הזה, נעים למצוא מקום שהוא מחובר לטבע, לאדמה, להסטוריה, נמצא במרחק נסיעה לא רב מהמרכז ומאפשר קיום של אירוע ברמה אחרת ובסגנון שונה.

אירוע בהר מצדה מבטיח זריחה מופלאה, נופים שאין שניים להם, וכמובן, את כל האמצעים שיבטיחו נוחות מרבית, כמו מרכז המבקרים המאובזר וכמובן, מסעדת הר המצדה.
המסעדה מעמידה לרשות משתפי האירוע כל מה שדרוש להם לקיום ארוחה טובה או אפילו את כל האירוע במקום. אם מדובר במספר משתתפים קטן תוכלו ליהנות מחדר VIP שיבטיח לכם פרטיות מלאה, או מרפסת מקסימה ממנה תוכלו להשקיף על ההר, על המדבר ועל ים המלח.

המסעדה עצמה היא גדולה, מרווחת ונעימה וניתן אפילו לסדר את השולחנות בסדר הרצוי לכם, למשל ארוכים וצרים או מרובעים ואינטימיים יותר.

 

אוכל, קדימה אוכל

צוות הר המצדה הוא צוות שמכיר, יודע ומוכיח בכל פעם מחדש את היכולות שלו להעמיד אירוע מבלי לפסוח על הפרטי הקטן ביותר. עיצוב המקום, הגשת המנות המעולות, כשרות כמובן, על בסיס גריל בשרי או ארוחות בוקר חלביות, שימת לב להכל ולכולם- כל אלו הופכים את המקום לבעל מוניטין גבוה ורצון לשוב ולפקוד את המקום.
מסעדת הר המצדה שייכת לקבוצת ההסעדה פפה מישל שבבעלותה מסעדות ואולמות אירוח נוספים ובעלת נסיון עשיר ומרשים גם באירוח בשטח, כך שאם קשה יהיה לכם להפרד מהטבע ותרצו להשאר ולגעת בכוכבים, האוכל כבר ימצא את דרכו

 

אליכם- נדיב, טעים וכמובן כשר

לכל המתלבטים על המקום לאירוע הבא שלהם, על שינוי באווירה, באוויר ובתפיסה, זה הזמן לצאת מהקופסה ומהשגרה ולתכנן אירוע שכולו “וואו” אחד גדול, עם השירות המושלם והאירוח ללא דופי במסעדת הר המצדה.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X