אירועים למרגלות המצדה- הופכים חלום למציאות
28 במאי 2018
אירוע זריחה במצדה
אירועי זריחה במצדה – כזה נוף עוד לא ראיתם
28 במאי 2018
הצג הכל

אירועי חברה במצדה – חווית גיבוש מהפנטת

אירוע חברה במצדה

אירועי חברה וכנסים במצדה

 

כמעט כל ארגון או חברה מתלבטים מדי שנה לגבי סוג ואופי אירוע החברה שיציעו לעובדים. אחת הבחירות המנצחות, ללא כל עוררין, היא אירועי חברה במצדה, שם לא ניתן להשאר אדישים לאווירה המיוחדת ונופים הקסומים.
אירועי חברה במצדה- הפתרון האולטימטיבי לכלל העובדים, עם פתרונות הסעדה יוצאים מן הכלל.

יש תמורה בעד ההשקעה

אירועי חברה הם הדובדבן שבקצפת כל ארגון, שמבקש לספק לעובדים חוויה מגבשת, מרגשת וגם להביע את הערכת המנהלים לעובדים המסורים. כדי שלאירוע יהיה ערך מוסף של ממש, חשוב לצאת מהמסגרות המוכרות ובמקום עוד אירוע קונבנציונלי לחפש את הדבר שישמח את כולם, ירגש אותם ויתרום לאווירה. כזה הוא אירוע חברה במצדה, שמבטיח כבר את התפאורה, הנוף והאווירה, כאשר ניתן לשלב בו סדנאות מיוחדות, טיול והעפלה להר כדי לצפות בזריחה, הרצאה מעניינת ועוד

 

הרבה דברים טובים.

בכל הנוגע לפן הקולינרי, עומדת לרשותכם מסעדת הר המצדה, מעוצבת להפליא עם וטרינת זכוכית ענקית ממנה ניתן להשקיף על מדבר יהודה מצד אחד ועל ים המלח מהצד השני.
מלבד הארוחה המשובחת, ניתן לקיים את האירוע כולו, או חלקים ממנו, במסעדה עצמה, שמעמידה לרשותכם את המרפסת המיוחדת שלה, בה ניתן לקיים סדנה, הרצאה או פשוט ליהנות מארוחה טובה ועשירה, מפנקת בטעמיה ועם הקפדה על כל פרט, קטן כגדול.

 

מסעדת הר המצדה – המצוינות ניכרת בכל פרט

במסעדת מצדה המרשימה והיפה תיהנו מאירוח של צוות מקצועי ומיומן המנוסה בהפקת אירועים מכל סוג ובכל גודל. המסעדה, אחת ממסעדות קבוצת פפה מישל הידועה, שמציעה שירותי קייטרינג והסעדת שטח בנוסף לשלושת האולמות שלה ומסעדה נוספת בבאר שבע, מציעה תפריט איכותי, טעים וכשר, לשביעות רצון כלל עובדי החברה, כדי שהאירוע שלכם ייזכר באמת כהפקה מושקעת, נדיבה וללא ספק טעימה.
למחפשים אירוע חברה בסגנון אחר, ייחודי וכזה שיישמר כחוויה חיובית בזכרון העובדים, מצדה היא ללא ספק הכתובת שלכם, עם אירוע במרפסת מסעדת הר המצדה וארוחה שעומדת בכל הקריטריונים.
מתכננים אירוע חברה או יום כיף? נמאס לכם מימי הכיף הקונבנציונליים? זה הזמן לצאת מהשבלונה המוכרת לכם היטב ולקחת את האירוע שלכם למקום מיוחד, שונה ומרתק.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X