בר מצווה בהר מצדה – חוויה של פעם בחיים
28 במאי 2018
הצג הכל

איך תהפכו כנס לחוויה שאף אחד לא ירצה להפסיד

כנס חברה חווייתי במסעדת הר המצדה

 

מארגנים כנס חשוב? מחפשים ערך מוסף לתוכן הכנס? יש לנו פתרון מיוחד במינו עבורכם- ארגון כנסים במצדה. את התפאורה, האווירה, הנופים הבלתי ניתנים לתיאור במילים כבר קיבלתם. עכשיו צריך לדאוג לתוכן, לאירוח ולהסעדה וקיבלתם כנס שהוא פשוט “וואו”.


על אוויר ואווירה

אחת ההתלבטויות של כל מחלקת משאבי אנוש בארגון או חברה היא איך לייצר כנס שתהיה בו התועלת הרצויה, העניין וכמובן שאנשים יזכרו אותו.
זה הזמן לצאת מהכנסים השבלוניים, לפרות גבולות ולקבוע אותו במיקום מלא עוצמה ורגש, היסטוריה ונופים. מצדה.

האווירה בהר המצדה היא כל כך מיוחדת, שחצי מהעבודה כבר נעשתה רק בבחירת המיקום הנכון. אם שאלתם את עצמכם היכן תושיבו את כולם ואיך תוכלו לעשות שימו שבמקרן, באמצעי הגברה ולדאוג לרמת אינטימיות הדרושה בכנסים, התשובה היא מסעדת הר מצדה, המצויה ממש למרגלות ההר היפה, באזור מתחם המבקרים, ומציעה, בנוסף לחוויית אירוח ייחודית וטעימה, גם חדר אורחים VIP, פרטי לגמרי, בו תוכלו לשבת בנחת וללא כל הפרעות.

כנס, או הרצאה מוצלחת, הוא כזה המתנהל ללא הפרעות, באינטימיות ופרטיות מוחלטת, כך שכל המשתתפים יכולים להתרכז בנאמר, להפיק ערך מהאירוע ולצאת ממנו מעושרים. באופן זה ניתן להשיג את מטרות ויעדי הכינוס של החברה, הארגון או העסק. מסיבה זו חשוב לבחור בקפידה לא רק את תוכן הכנס, אלא גם את המיקום הפרטי, את העזרים הנלווים להרצאה וכל דבר נוסף שיכול להביא להצלחת האירוע.

 

חדר פרטי ומפנק

במסעדת הר המצדה יש לכם את כל מה שאתם זקוקים לו כדי לארגן כנס מוצלח ואף מעבר לכך. צוות המסעדה המיומן בהפקת אירועים מסוג זה, עומד לרשותכם לכל אורך הדרך. בתום הכינוס תוכלו ליהנות מארוחה משובחת שתחתום את האירוע, עם תפריט עשיר, כשר ומגוון, הכולל מנות טריות ואיכותיות, תוספות טעימות, שתייה ועוד. לחילופין ניתן להחליט על תפריט קליל יותר של כיבוד ושתייה, לנוחיות משתתפי הכנס.
תיהנו מארוחה מדוייקת בטעמיה, כשלפניכם נשקפים הנופים המדהימים של מדבר יהודה, הר מצדה וים המלח, אשר נשקפים מבעד לחלונות הזכוכית הגדולים במסעדה, או מהמרפסת היפה.
קבוצת פפה מישל מעמידה לרשותכם את הנסיון, הידע והיכולת לארגן כנסים ואירועים ברמה גבוהה, ללא התפשרות על האיכות והסטנדרטים המחמירים, כך שכל באי הכנס ייצאו עשירים, הן בנפש והן בטעמי המקום.

Call Now Button

משלוח ההזמנות יהיה ביום שישי בין השעות 08:00 ועד 15:00 סגור

X